Cierpliwie budowana strategia eksportowa i szybka reakcja na zachodzące w świecie zmiany, dała nam szansę na poszerzenie sieci klientów i eksport najwyższej jakości produktów HENSFORT do USA. Chociaż naszym głównym obszarem działalności są rynki europejskie, to konsekwentnie projektujemy nowe technologie w taki sposób, by były one innowacyjne i interesujące nie tylko w skali kontynentu. Zamówienia naszej stolarki rozpatrujemy jako docenienie rynku będącego największym na świecie importerem materiałów budowlanych, a inwestycja w New Jersey jest tego najlepszym potwierdzeniem, zwłaszcza, że za konkurentów mieliśmy amerykańskich producentów – tłumaczy Andrzej Mazur, Dyrektor Handlowy HENSFORT.
Przez ostatnie 3 lata producent okien drzwi i fasad firma HENSFORT sukcesywnie rozwija swój portfel inwestycyjny w Stanach Zjednoczonych. Dzięki podejmowaniu decyzji dotyczących gamy oferowanych produktów i odpowiedniemu zarządzaniu logistyką udało się w znacznym stopniu zintensyfikować działania sprzedażowe w USA. Tym razem okna przemyskiego producenta trafiły do ekskluzywnej posiadłości w New Jersey.
Konsekwentna strategia
Dotychczas polscy producenci stolarko okienno-drzwiowej byli niekwestionowanym liderem eksportu w Europie. Od kilku lat, w ramach konsekwentnie wdrażanej strategii rozwoju, firma HENSFORT postanowiła eksportować swoje produkty na rynek amerykański. Najnowszym projektem było zamontowanie okien PVC HENSFORT w ekskluzywnym domu w New Jersey
Poza USA i Kanadą okna, drzwi i fasady przemyskiego producenta eksportowane są do dziewięciu krajów europejskich m.in. do Niemiec, Włoch, Francji, Czech, Słowacji czy krajów Beneluxu. W 2016 roku, wyróżniające się wysoką izolacyjnością cieplną okna HENSFORT po raz pierwszy zostały wysłane do USA, a w 2020 swój debiut na tym rynku zaliczyły okna HENSFORT Elegant.
Kryzys związany z koronawirusem, a następnie wybuch wojny na Ukrainie wymagały od nas nadzwyczajnego zaangażowania analitycznego i zwinności operacyjnej. Dlatego też opieramy się już nie tylko na krajach, w których budujemy pozycję od lat, ale również umacniamy się w nowych regionach, których perspektywy inwestycyjne na kolejne lata wydają się być niezwykle interesujące - tłumaczy Mazur