- Chciałbym podziękować Jackowi za ogromny wkład w wzmacnianie prestiżu marki HENSFORT oraz życzyć powodzenia w dalszej zawodowej drodze. Od tego momentu czeka na nas wiele wyzwań i ambitnych projektów, na które jako firma z ponad 20 letnim doświadczeniem jesteśmy w pełni przygotowani. Mogę zapewnić, że już wkrótce branża stolarki oraz inwestorzy przekonają się o efektach naszej pracy – informuje Rząsa
Firma HENSFORT finalizuje etap zmian organizacyjnych mających na celu przystosowanie się do nowej rzeczywistości po pandemii koronawirusa. W związku z odejściem ze struktur firmy Dyrektora ds. Marketingu Jacka Wacha, jego obowiązki przejął dotychczasowy Specjalista ds. Pr i Reklamy HENSFORT - Paweł Rząsa. Jego zadaniem będzie realizacja spójnej strategii promującej markę na rynku polskim i zagranicznym oraz bezpośrednie wsparcie działu handlowego firmy.
Paweł Rząsa jest absolwentem filologii angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych Strategiczna Komunikacja Marki na Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie. Z branżą stolarki okiennej związany jest od 4 lat.