HENSFORT kreuje miasto z którego się wywodzi w kilku wymiarach – najważniejszym architektonicznym, ale także w społecznym, sportowym i kulturalnym. Dlatego w filmie, nad którym pracowaliśmy ponad 2 miesiące, pokazujemy Przemyśl przez pryzmat naszych realizacji, wspieranych inicjatyw i społecznego zaangażowania marki. „Make yourself at home” jest swego rodzaju zaproszeniem do miasta i współpracy z firmą, która właśnie w tym mieście dynamicznie się rozwija – wyjaśnia Jacek Wach, Dyrektor ds. Marketingu w HENSFORT Sp. z o.o.
Pamiątki wielkiej europejskiej historii oraz bliskość dawnych polskich Kresów, Bieszczad i Lwowa powodują, że Przemyśl posiada wyjątkową atmosferę. To właśnie miasto, nazywane „turystycznym sercem wschodu” – firma HENSFORT postanowiła uczynić głównym bohaterem interesującego filmu reklamowego, nad którym pracowano przez ostatnie 2 miesiące.
Przemyśl uważany jest za jedno z najstarszych i najpiękniejszych polskich miast. Położone u podnóża Karpat, może pochwalić się bogactwem ponad tysiąca zabytków, historycznych kamienic, unikalnym pochyłym rynkiem oraz przepięknymi widokami ze wzgórz.Pamiątki wielkiej europejskiej historii oraz bliskość dawnych polskich Kresów, Bieszczad i Lwowa powodują, że Przemyśl posiada wyjątkową atmosferę. Film zatytułowany „Make yourself at home” (Poczuj się jak u siebie w domu) zrealizowany przez producenta energooszczędnych okien, będzie promował miasto i firmę na arenie międzynarodowej – m.in. podczas targów w Paryżu i Norymberdze, na których HENSFORT zaprezentuje swoje produkty. Z pewnością przyczyni się również do turystycznej promocji regionu w Polsce.
Na dwuminutowym filmie widzowie mogą zobaczyć m.in. historyczną przemyską starówkę wraz z rynkiem, Plac Niepodległości, Kopiec Tatarski, dolinę Sanu oraz forteczne trasy rowerowe. W filmie zaprezentowano także wspierane przez HENSFORT ciekawe wydarzenia i inicjatywy aktywizujące lokalną społeczność – m.in. „Niesamowity Dzień Dziecka”, charytatywny mecz piłkarski pomiędzy Reprezentacją Artystów Polskich, a Reprezentacją Przemyśla oraz drużynę futbolu amerykańskiego Przemyśl Bears i zawodników downhill z Metod Mates.
W filmie przedstawiono także realizacje firmy HENSFORT, które na stałe wkomponowały się w krajobraz Przemyśla m.in. Galeria Sanowa, Osiedle Infores Park, Apartamenty Fredry, Hotel Albatros, cukiernia Selfier oraz nowoczesne domy prywatne.
Historia firmy HENSFORT jest nierozerwalnie związana z Przemyślem. To właśnie w Przemyślu od początku istnienia firmy produkujemy nasze okna i drzwi, które oferujemy na rynku europejskim. Jestem dumny z tego, że nasza aktywność może przyczyniać się do promocji miasta na arenie międzynarodowej - podsumowuje Andrzej Pichur, Prezes Zarządu HENSFORT Sp. z o.o.