Rok 2021 i początek 2022 to znaczne zwiększanie sprzedaży na rynkach zagranicznych. Opieramy się już nie tylko na krajach, w których budujemy pozycję od lat, ale również umacniamy się w nowych regionach, których perspektywy inwestycyjne na kolejne lata wydają się być niezwykle interesujące. Naszą siłę widzę przede wszystkim w zaufaniu jakie na przestrzeni lat zdobyliśmy u naszych klientów jak również w bogatej ofercie, w której główną rolę stanowią innowacyjne i jakościowe produkty – mówi Andrzej Mazur, Dyrektor Handlowy w HENSFORT.
Początek 2022 roku stanął pod znakiem pandemii koronawirusa oraz rosyjskiej inwazji na Ukrainę. Pomimo tego pierwszy kwartał 2022 przemyski producent firma HENSFORT może uznać za rekordowy, jeśli chodzi o sprzedaż swych produktów na strategicznych rynkach europejskich. Firma odnotowała 40% wzrost względem ubiegłego roku, bijąc tym samym swój rekord sprzedaży.
Ciągłość i strategia.
Produkty HENSFORT są już dostępne w 12 krajach w Europie i Ameryce Północnej. Firma od 20 lat produkuje okna, drzwi i fasady w swojej fabryce w Przemyślu. Skutecznie realizowana strategia sprzedaży stale podnosi pozycję HENSFORT na każdym z rynków, a szczególnie w Niemczech, Włoszech, Francji, Czechach i Stanach Zjednoczonych.
Jednym z rynków, od którego zaczęła się zagraniczna ekspansja HENSFORT są Niemcy. W I kwartale 2022 roku sprzedaż na tym rynku wzrosła o 30%.
Specyfika rynku niemieckiego opiera się oczywiście na dostarczeniu produktu wysokiej jakości, ale niezwykle ważne jest również jest dbanie o relacje z klientem. Czas pandemii pokazał, że można liczyć na nas w najtrudniejszych momentach i to niewątpliwie zaprocentowało. Chcąc zdobywać nowych klientów musimy mieć reputację sprawdzonego partnera i dzięki 15 letniej obecności na rynku marki HENSFORT taki status jest możliwy – tłumaczy Ewelina Tais, kierownik działu niemieckiego w HENSFORT.
Przez ostatni rok produkty HENSFORT eksportowane były do 9 krajów europejskich, w międzyczasie debiut na rynku amerykańskim zaliczył system HENSFORT Elegant, a aluminiowe systemy zostały zamontowane w angielskim Huddersfield będąc częścią ogromnego projektu mającego na celu rewitalizacje tego historycznego miasta. Producent już teraz zapowiada duże inwestycje na kolejnych rynkach.